Klacht?

Heeft u een klacht?

"Bent u tevreden over ons: vertel het anderen!  Bent u ontevreden: vertel het ons..."

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening of het product, zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, wesite, reguliere post en/of telefonisch. Hoewel we allemaal ons best doen om u zo goed en snel mogelijk te helpen, gaat er helaas ook hier wel eens iets mis. Indien u een slechte ervaring heeft horen we dat graag en proberen wij uw klacht zo goed mogelijk op te lossen.

Onze contactgegevens:

Per e-mail

Wij zijn uitstekend per email te bereiken via support@dressmy.nl Wij beantwoorden uw e-mail binnen 24 uur. Wanneer uw vraag betrekking heeft op een reeds geplaatste bestelling dan raden wij u aan om eerst in te loggen in ons systeem, waar u uw orderstatus, factuurgegevens en eventuele Track & Trace codes terug kunt vinden.

Per telefoon

Telefonisch zijn wij op werkdagen bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 uur.
U kunt ons bereiken op +31(0)73 711 45 15

Via de site

contactpagina

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Per klacht zal een speciaal ticketnummer worden aangemaakt zodat alles vastgelegd wordt, u ontvangt hiervan automatisch een kopie (CC) via de mail. Wij zullen op uw  klacht binnen 48 uur reageren, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op  stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar al onze DressMy Shops bij zijn aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).